۲_۸ معرفی مدلی برای نوآوری در بخش عمومی………………………………………………………………………………. ۴۱
۲_۹ مدیریت ایده ها و فرهنگ سازمانی……………………………………………………………………………………………… ۴۶
۲_۱۰ خلاصه فصل دوم  و جمع بندی:………………………………………………………………………………………………. ۴۶
فصل سوم : روش پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………. ۴۹
۳_۱ مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۰
۳_۲ مبانی پژوهش کیفی……………………………………………………………………………………………………………………… ۵۰
۳_۳ استراتژی پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۱
۳_۴ تدوین پروتکل و انجام مصاحبه……………………………………………………………………………………………………. ۵۲
۳_۵ انتخاب مصاحبه شوندگان…………………………………………………………………………………………………………… ۵۳
۳_۶ دسته بندی داده ها……………………………………………………………………………………………………………………… ۵۵
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………. ۵۶
۴_۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۷
۴_۲ تجزیه و تحلیل اطلاعات مصاحبه های اولیه………………………………………………………………………………. ۵۷
۴_۳ طراحی سیستم مدیریت ایده ها………………………………………………………………………………………………… ۶۴
۴_۳_۱ طراحی مدل  فرایند خلق ایده ها…………………………………………………………………………………………. ۶۵
۴_۳_۱_۱ ایجاد رویدادهایی برای خلق ایده………………………………………………………………………………………. ۶۵
۴_۳_۱_۲ کنترل منابع ایده………………………………………………………………………………………………………………… ۶۶
۴_۳_۱_۳ کنترل بر فعالیت های خلق ایده………………………………………………………………………………………. ۶۷
۴_۳_۱_۴ پایش و فیلتر ایده ها در مرحله خلق……………………………………………………………………………… ۶۷
۴_۳_۱_۵ تاثیر استراتژی بر خلق ایده ها………………………………………………………………………………………… ۶۸
۴_۳_۱_۶ پایش و تنظیم فرایند خلق ایده……………………………………………………………………………………… ۶۹
۴_۳_۲ طراحی مدل فرایند مدیریت ایده ها……………………………………………………………………………………… ۷۱
۴_۳_۲_۱ اخذ ایده ها:………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۱
۴_۳_۲_۲ برچسب گذاری ایده ها ……………………………………………………………………………………………………. ۷۴
۴_۳_۲_۳ ذخیره و نگهداری ایده ها………………………………………………………………………………………………… ۷۶
۴_۳_۲_۴ ساماندهی و دسته بندی ایده ها در استخر ایده…………………………………………………………… ۷۷
۴_۳_۲_۵ اشاعه ایده ها……………………………………………………………………………………………………………………… ۷۹
۴_۳_۲_۶ مسیرگزینی…………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۰
۴_۳_۳ فعالیت های مرتبط با توسعه و اجرایی سازی ایده ها………………………………………………………… ۸۲
۴_۳_۳_۱ تحلیل و بررسی:…………………………………………………………………………………………………………………. ۸۵
۴_۳_۳_۲ غربال گری:…………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۵
۴_۳_۳_۳ پرورش و توسعه ایده:………………………………………………………………………………………………………… ۸۵
۴_۳_۳_۴ شبکه متخصصین……………………………………………………………………………………………………………… ۸۵
۴_۳_۳_۵ ارزیابی و انتخاب…………………………………………………………………………………………………………………. ۸۶
۴_۳_۳_۶ اجرا………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۶
۴_۴ ممیزی و بروز رسانی سیستم طراحی شده………………………………………………………………………………… ۸۶
۴_۴_۱ مشخصات سازمان هدف………………………………………………………………………………………………………… ۸۷
۴_۴_۳ انجام مصاحبات ممیزی مدل………………………………………………………………………………………………… ۸۹
۴_۴_۴ مدل به روز شده سیستم مدیریت ایده ها…………………………………………………………………………… ۹۰
۴_۴_۴_۱ حذف مرحله فیلتراسیون از فرایند خلق ایده ها……………………………………………………………. ۹۰
۴_۴_۴_۲ انجام فیلتراسیون در مرحله ساماندهی ایده ها……………………………………………………………… ۹۱
۴_۴_۴_۳همسو سازی فرایند خلق ایده با استراتژی و کسب و کار اصلی سازمان ها………………… ۹۱
۴_۶ خلاصه فصل چهارم………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۵
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات……………………………………………………………………………………………… ۹۶
۵_۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۷
۵_۲ اعتبارسنجی و روایی پژوهش………………………………………………………………………………………………………. ۹۷
۵_۲ تحلیل نتایج پژوهش………………………………………………………………………………………………

منبع فایل کامل این پایان نامه این سایت pipaf.ir است

……………………… ۹۸
۵_۲_۱ پاسخ سوال شماره ۱……………………………………………………………………………………………………………… ۹۸
۵_۲_۲ پاسخ سوال شماره ۲……………………………………………………………………………………………………………… ۹۹

تحلیل کارایی شرکتهای بیمه خصوصی کشور (رویکرد و تحلیل پوششی داده ها

تحلیل ارتباط تعهد سازمانی و تعهد حر فه ای در معلمان …

سامانه پژوهشی – تبیین وابستگی شغلی کارکنان زندان‌های استان گیلان با تأکید بر رهبری تحول‌گرا

۳ ,۲ ,ایده ,۱ ,۴ ,خلق ,۳ ۱ ,۳ ۳ ,۳ ۲ ,ایده ها ,مدیریت ایده

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کانون فرهنگی مهدویت پردیس شهید باهنر اصفهان دانلود آهنگ خارجی - t.me/kharejidl شرکت تبلیغاتی بهنما | 28426529 021 مسجد امام خمینی خشکبار ایران نهال حریم مردم کولرگازی ارزان بانه کولرینو heyvafamily تخفیفات دیجیکالا