فصل پنجم
۱-۵-مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۳
۲-۵-بحث و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………۱۲۴
۳-۵- نتیجه گیری کلی……………………………………………………………………………………………………………………۱۲۸
۴-۵- محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………۱۲۹
۵-۵- پیشنهادت پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………۱۲۹
پیوست ها
منابع
فهرست جداول و نمودار ها
جدول ۱-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۷
نمودار۱-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۷
جدول۲-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۸
نمودار۲-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۸
جدول۳-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۹
نمودار۳-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۹
جدول ۴-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۰
نمودار۴-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۰
جدول ۵-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۱
نمودار۵-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۱
جدول ۶-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۲
نمودار۶-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۲
جدول ۷-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۳
نمودار۷-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۳
جدول ۸-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۴
نمودار۸-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۴
جدول ۹-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۵
نمودار۹-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۵
جدول ۱۰-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۶
نمودار۱۰-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۶
جدول ۱۱-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۷
نمودار۱۱-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۷
جدول ۱۲-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۸
نمودار۱۲-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۸
جدول ۱۳-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۹
نمودار۱۳-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۹
جدول ۱۴-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۰
نمودار۱۴-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۰
جدول ۱۵-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۱
نمودار۱۵-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۱
جدول ۱۶-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۲
نمودار۱۶-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۲
جدول ۱۷-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۳
نمودار۱۷-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۳
جدول ۱۸-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۴
نمودار۱۸-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۴
جدول ۱۹-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۵
نمودار۱۹-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۵
جدول ۲۰-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۶
نمودار۲۰-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۶
جدول ۲۱-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۷
نمودار۲۱-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۷
جدول ۲۲-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۸
نمودار۲۲-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۸
جدول ۲۳-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۹
نمودار۲۳-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۹
جدول ۲۴-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۱
جدول ۲۵-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۲
جدول ۲۶-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۳
جدول ۲۷-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۴
جدول ۲۸-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۵
جدول ۲۹-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۶
جدول ۳۰-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۷
جدول ۳۱-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۸
جدول ۳۲-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۹
چکیده
هدف از پژوهش حاضر تحلیل ارتباط تعهد سازمانی و تعهد حر فه ای در معلمان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی استان کردستان بود. جامعه آماری شامل تمامی معلمان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی استان کردستان در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ بود (۶۲۴۱ =N) که بر مبنای جدول مورگان ۳۶۴ نفر به طور تصادفی – طبقهای برای نمونه تحقیق انتخاب شدند. برای دستیابی به اهداف تحقیق از پرسشنامه پرسش نامه محقق ساخته ویژگی های جمعیت شناختی ، پرسش نامه تعهد سازمانی(OCQ) مایر و آلن (۱۹۹۳) مشتمل بر ۲۴ پرسش و پرسش نامه تعهد حرفه ای(PCQ)مایر و آلن (۱۹۹۳) مشتمل بر ۱۸ پرسش محاسبه شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روشهای آماری توصیفی و استنباطی ازجمله کلموگروف- اسمیرنوف، آزمون تی مستقل ، رگرسیون تک متغیری ، با بهره گرفتن از نرم افزار SPSS استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد با توجه به ضرایب رگرسیونی تک متغیری میتوان مطرح نمود که ارتباط مثبت معناداری بین تعهد حرفهای » با تعهد سازمانی معلمین تربیت بدنی مشاهده میشود. بدین ترتیب که با افزایش میزان تعهد حرفهای ، تعهد سازمانی نیز افزایش مییابد. همچنین تعهد حرفهای معلمین تربیت بدنی قابلیت پیش بینی ۸۲% تعهد سازمانی معلمین تربیت بدنی را دارد. با توجه به ضرایب رگرسیونی تک متغیری میتوان مطرح نمود که ارتباط مثبت معناداری بین تعهد حرفهای » با تعهد سازمانی معلمین غیر تربیت بدنی مشاهده میشود. بدین ترتیب که با افزایش میزان تعهد حرفهای ، تعهد سازمانی نیز افزایش مییابد. همچنین تعهد حرفهای معلمین غیر تربیت بدنی قابلیت پیش بینی ۱۴% تعهد سازمانی معلمین غیر تربیت بدنی را دارد.
کلید واژه های فارسی: تعهد حرفهای، تعهد سازمانی ، تربیت بدنی
تحلیل کارایی شرکتهای بیمه خصوصی کشور (رویکرد و تحلیل پوششی داده ها
تحلیل ارتباط تعهد سازمانی و تعهد حر فه ای در معلمان …
سامانه پژوهشی – تبیین وابستگی شغلی کارکنان زندانهای استان گیلان با تأکید بر رهبری تحولگرا
۴……………………………………………………………………………………………………………………………………… ,تعهد ,۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………… ,تربیت ,بدنی ,سازمانی ,تربیت بدنی ,تعهد سازمانی ,تعهد حرفهای ,غیر تربیت ,سازمانی معلمین ,تعهد سازمانی معلمین ,تعهد حرفهای معلمین ,افزایش مییابد همچنین ,سازمانی معلمین تربیت
درباره این سایت