فصل پنجم
۱-۵-مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۳
۲-۵-بحث و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………۱۲۴
۳-۵- نتیجه گیری کلی……………………………………………………………………………………………………………………۱۲۸
۴-۵- محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………۱۲۹
۵-۵- پیشنهادت پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………۱۲۹
پیوست ها
منابع

 

فهرست جداول و نمودار ها
جدول ۱-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۷
نمودار۱-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۷
جدول۲-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۸
نمودار۲-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۸
جدول۳-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۹
نمودار۳-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۹
جدول ۴-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۰
نمودار۴-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۰
جدول ۵-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۱
نمودار۵-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۱
جدول ۶-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۲
نمودار۶-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۲
جدول ۷-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۳
نمودار۷-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۳
جدول ۸-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۴
نمودار۸-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۴
جدول ۹-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۵
نمودار۹-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۵
جدول ۱۰-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۶
نمودار۱۰-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۶
جدول ۱۱-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۷
نمودار۱۱-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۷
جدول ۱۲-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۸
نمودار۱۲-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۸
جدول ۱۳-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۹
نمودار۱۳-۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۹
جدول ۱۴-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۰
نمودار۱۴-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۰
جدول ۱۵-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۱
نمودار۱۵-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۱
جدول ۱۶-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۲
نمودار۱۶-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۲
جدول ۱۷-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۳
نمودار۱۷-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۳
جدول ۱۸-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۴
نمودار۱۸-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۴

 

جدول ۱۹-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۵
نمودار۱۹-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۵
جدول ۲۰-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۶
نمودار۲۰-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۶
جدول ۲۱-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۷
نمودار۲۱-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۷
جدول ۲۲-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۸
نمودار۲۲-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۸
جدول ۲۳-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۹
نمودار۲۳-۴………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۹
جدول ۲۴-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۱
جدول ۲۵-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۲
جدول ۲۶-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۳
جدول ۲۷-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۴
جدول ۲۸-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۵
جدول ۲۹-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۶
جدول ۳۰-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۷
جدول ۳۱-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۸
جدول ۳۲-۴……………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۹

 

چکیده
هدف از پژوهش حاضر تحلیل ارتباط تعهد سازمانی و تعهد حر فه ای در معلمان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی استان کردستان بود. جامعه آماری شامل تمامی معلمان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی استان کردستان در سال تحصیلی  ۹۲-۹۱ بود (۶۲۴۱  =N) که بر مبنای جدول مورگان ۳۶۴  نفر به طور تصادفی – طبقه­ای برای نمونه تحقیق انتخاب شدند. برای دستیابی به اهداف تحقیق از پرسشنامه پرسش نامه محقق ساخته ویژگی های جمعیت شناختی ، پرسش نامه تعهد سازمانی(OCQ) مایر و آلن (۱۹۹۳) مشتمل بر ۲۴ پرسش و پرسش نامه تعهد حرفه ای(PCQ)مایر و آلن (۱۹۹۳) مشتمل بر ۱۸ پرسش محاسبه شد. برای تجزیه و تحلیل داده ­ها از روش­های آماری توصیفی و استنباطی ازجمله کلموگروف- اسمیرنوف، آزمون تی مستقل ، رگرسیون تک متغیری ، با بهره گرفتن از نرم افزار SPSS استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد با توجه به ضرایب رگرسیونی تک متغیری می‌توان مطرح نمود که ارتباط مثبت معنا‌داری بین تعهد حرفه­ای » با تعهد سازمانی معلمین تربیت بدنی مشاهده می‌شود. بدین ترتیب که با افزایش میزان تعهد حرفه­ای ، تعهد سازمانی نیز افزایش می­یابد. همچنین تعهد حرفه­ای معلمین تربیت بدنی قابلیت پیش بینی ۸۲% تعهد سازمانی معلمین تربیت بدنی را دارد. با توجه به ضرایب رگرسیونی تک متغیری می‌توان مطرح نمود که ارتباط مثبت معنا‌داری بین تعهد حرفه­ای » با تعهد سازمانی معلمین غیر تربیت بدنی مشاهده می‌شود. بدین ترتیب که با افزایش میزان تعهد حرفه­ای ، تعهد سازمانی نیز افزایش می­یابد. همچنین تعهد حرفه­ای معلمین غیر تربیت بدنی قابلیت پیش بینی ۱۴% تعهد سازمانی معلمین غیر تربیت بدنی را دارد.
کلید واژه های فارسی: تعهد حرفه­ای، تعهد سازمانی ، تربیت بدنی

تحلیل کارایی شرکتهای بیمه خصوصی کشور (رویکرد و تحلیل پوششی داده ها

تحلیل ارتباط تعهد سازمانی و تعهد حر فه ای در معلمان …

سامانه پژوهشی – تبیین وابستگی شغلی کارکنان زندان‌های استان گیلان با تأکید بر رهبری تحول‌گرا

۴……………………………………………………………………………………………………………………………………… ,تعهد ,۴…………………………………………………………………………………………………………………………………………… ,تربیت ,بدنی ,سازمانی ,تربیت بدنی ,تعهد سازمانی ,تعهد حرفه­ای ,غیر تربیت ,سازمانی معلمین ,تعهد سازمانی معلمین ,تعهد حرفه­ای معلمین ,افزایش می­یابد همچنین ,سازمانی معلمین تربیت

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تدریس خصوصی زبان انگلیسی Freecourses آموزش برنامه نویسی nerlak حجت الاسلام محمدباقرخواجه بهرامی ویرگول وبلاگ سینا صدفی نمایندگی سیگما آلدریچ و مرک آلمان طراحی سایت در اصفهان